Zachowanie wartości i bezpieczeństwo inwestycji
Serwis zakładowy firmy Siedle zachowuje know-how z wielu dziesięcioleci – i inwestycje naszych klientów.
Zamienniki i wymiana
Produkty Siedle są bardzo trwałe, ale nie są niezniszczalne. Kiedyś trzeba będzie coś naprawić, potrzebne będą części zamienne. Wtedy się okaże, jak producent podchodzi do tematu. Czy klient musi wymienić całą instalację na nową czy tylko uszkodzoną część?
Firma Siedle tworzy warunki umożliwiające naprawy jeszcze przez dziesięciolecia. W pozostałych przypadkach udostępnia się urządzenia na wymianę.

Nawet instalacje, które mają 30 lub 40 lat najczęściej mogą być jeszcze naprawione. Firma Siedle zawsze stara się pomóc i udostępnić zamiennik. Jednak decydująca jest nie sama pojedyncza część zamienna, lecz utrzymywanie wartości zainstalowanych systemów. Kto ma na przykład instalację 6+n z lat sześćdziesiątych XX. wieku, otrzyma dziś do niej aktualne telefony i stacje domofonowe.

Gdy ma zostać dokonany wybór pomiędzy naprawą a wymianą, decydującymi kryteriami są koszty, stan urządzeń, rodzaj usterek i ich częstotliwość.

Serwis zakładowy Siedle
Serwis zakładowy firmy Siedle nie tylko naprawia, także doradza naszym klientom, ponieważ czasami bardziej ekonomiczne jest przejście na nową instalację, niż ciągłe naprawy. Także wtedy często można dalej korzystać z posiadanej obudowy i okablowania. Posiadamy części, odpowiednią wydajność i maszyny, aby odpowiadać na potrzeby w zakresie wymiany jeszcze przez wiele lat, a serwis zakładowy zatrudnia pracowników, którzy już od ponad 30 lat pracują w firmie Siedle. Ich doświadczenie i wiedza o urządzeniach, których od dawna nie ma jest niewyczerpanym źródłem informacji. To nie jest oczywiście bezpłatne. Ale nakłady opłacają się.

Firma Siedle chroni inwestycje klientów. Także to jest powodem, aby zwracać uwagę nie tylko na cenę zakupu, lecz także na ciągłość działania. Prawdziwe koszty widać dopiero po latach.
Wyroby dla wymiany i modernizacji
© 2019 S. Siedle & Söhne OHG
TOP